Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.06.2021. 14:27
Kancelarijski i ostali materijal za administraciju za potrebe Društva
GODIŠNJE OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA ZA OKVIRNI
SPORAZUM
238-1-1-680-9-93-238/21
Broj(evi) obavještenja o dodjeli ugovora 238-1-1-680-5-92/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Odjeljenje za javne nabavke -
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 2.b. Nivo
Nivo Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Poštanske usluge
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka kancelarijakog i ostalog materijala za administraciju za potrebe Društva
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | R&S D.O.O. SARAJEVO | 4200056290005 | Vogošća | Bosna i Hercegovina |
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
629290,99
IV 2.b. Trajanje okvirnog sporazuma
6.5.2020. - 6.5.2022.
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma
6.5.2020.
VI ODJELJAK VI: UGOVORI
R.Br. | Vrijednost ugovora | Datum zaključenja | Naziv ponuđača/Grupe ponuđača |
---|---|---|---|
1 | 314645,50 | 9.5.2021. | R&S D.O.O. SARAJEVO |
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
AERO-EXCLUSIVE d.o.o. Sarajevo - PJ Tuzla - Albina Herljevića 31 75000 Tuzla
-
Co. FARMUS-COMMERCE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Sarajevo
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
SARAMERC DOO SARAJEVO - ul. Dajanli Ibrahim bega broj 21 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
19.12.2019
(izmjena aukcije) Nabavka kancelarijskog i ostalog materijala za administraciju za potrebe Društva
-
22.05.2020
(izmjena) Kancelarijski i ostali materijal za administraciju za potrebe Društva
-
11.05.2020
Kancelarijski i ostali materijal za administraciju za potrebe Društva
-
07.10.2019
(aukcija) Nabavka kancelarijskog i ostalog materijala za administraciju za potrebe Društva
-
15.11.2019
(izmjena aukcije) Nabavka kancelarijskog i ostalog materijala za administraciju za potrebe Društva